AgeVolt Slovakia rozširuje svoju business stratégiu, čo prinieslo potrebu rebrandingu

Spoločnosť AgeVolt Slovakia po dvoch rokoch na trhu rozširuje svoju business stratégiu a vyvíja AgeVolt Digital Ecosystem, s čím súvisí aj potreba rebrandingu.

AgeVolt vznikol v roku 2019 v Bratislave. „Problematike energomanažmentu budov a riešeniam, ako zefektívniť spotrebu energií sme sa venovali už dlhšie. Pri spolupráci s developermi sme narazili na ich obavy zo silnejúcej pozície elektromobility. Na jednej strane boli pripravení budovať nabíjacie miesta na svojich parkoviskách, na strane druhej nedokázali v dlhodobom horizonte odhadnúť ich vyťaženosť, predpokladať spotrebu elektrickej energie a stanoviť rezervovanú kapacitu. A tak sme navrhli nabíjací systém, ktorý prepája nabíjačky s celkovým energomanažmentom budovy či parkoviska a v reálnom čase optimalizuje nabíjanie vzhľadom na aktuálnu vyťaženosť.“ vysvetľuje Ján Zuštiak, zakladateľ a CEO AgeVolt Slovakia.

Elektromobilita však postupne preniká do mnohých oblastí života a v AgeVolt Slovakia pocítili potrebu prepájať viac strán trhu elektromobility, ako len vlastníkov parkovacích miest a užívateľov elektrických áut. Preto začali prirodzene vyvíjať digitálny ekosystém, ktorý aktuálne pozostáva z nabíjačiek, energomanažmentu, digitálnej platformy a mobilnej aplikácie.

Nový koncept značky AgeVolt e_veryday dokonale popisuje víziu spoločnosti, že elektromobilita nie je sci-fi budúcnosť, ktorá raz príde. AgeVolt vidí elektromobilitu v prítomnosti. Chce z nej spraviť prirodzenú – dokonca až bežnú vec, v tom najlepšom zmysle. Chce, aby hladko zapadla do života ľudí. Aby nemuseli premýšľať kedy, kde a ako nabíjať. A aby ľudia už vôbec nemuseli premýšľať, či elektromobilita áno alebo nie.

„Verím, že systém AgeVolt pomôže spoločnosti odbúrať  predsudky a uľahčiť prechod na elektromobilitu a ukážeme  svetu, že inteligentný, efektívny a dostupný systém  nabíjania, je cestou vpred k hromadnému prijatiu elektromobility.” dopĺňa Zuštiak

Súvisiacie články

V čom je AgeVolt Slovakia iná je, že o elektromobilite premýšľa komplexne a rieši oveľa viac než len nabíjanie automobilov. Elektromobilitu vníma v kontexte každodenného života a prináša popri verejných sieťach nabíjacích staníc, aj koncept dostupných nabíjacích staníc vo vlastníctve koncových užívateľov, hotelov, obchodných reťazcov, developerov, miest, obcí, resp. kohokoľvek, kto vlastní parkovacie miesto a elektrickú prípojku.

AgeVolt Slovakia sa správa zodpovedne. V biznise aj voči planéte. Dáva do popredia koncept pomalého nabíjania kdekoľvek a kedykoľvek. U zubára, u kaderníčky, pri nakupovaní potravín, v práci, doma v noci atď. Podporuje tak primárny biznis svojich firemných zákazníkov. Súčasne vníma potrebu zmeny správania verejnosti a aktuálneho status-quo elektromobility, pričom pomáha svojim zákazníkom a obchodným partnerom dosiahnuť udržateľnejší spôsob života, práce i rozvoja firiem.

AgeVolt je otvorený a myslí za hranice svojho profitu, a práve preto buduje ekosystém, ktorý je otvorený pre všetkých s cieľom spojiť spoločnosť polarizovanú v oblasti elektromobility. AgeVoltu je jasné, že bez širokej spolupráce elektromobilita nebude nikdy dostatočne pohodlná a dostupná.

Nový koncept prináša nové logo, claim, písmo, farebnosť a tone of voice. Zmena sa týka všetkých produktov, marketingových a prevádzkových materiálov, webových stránok, digitálnej platformy, mobilných aplikácií a bude prebiehať postupne.

Nové logo | Foto: AgeVolt

 

Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojElektromobil.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.