BMW po 23 rokoch pristúpilo k úprave svojho ikonického loga, ktorého novú verziu sme si mohli všimnúť pri prezentácii nového elektrického konceptu i4. Nová podoba zachováva tradičný tvar aj farby, no vynecháva známy čierny kruh, eliminuje tiene a všetko v podstate zjednodušuje.
Nové minimalistické logo má byť modernejšie a lepšie využiteľné v digitálne orientovanom svete. Zároveň má ľahšie osloviť mladšiu klientelu a v podstate celkovo symbolizovať vstup BMW do modernej doby plnej digitalizácie, elektrifikácie a čiastočnej pokory.
Nové logo bude používané v rámci online a offline komunikácie, napríklad na weboch, v brožúrach, či na reklamných banneroch. Márne by sme ho však hľadali na kapotách sériovo vyrábaných áut alebo v priestoroch autorizovaných predajní. Ako uviedla automobilka, tam bude stále využívaná doterajšia verzia.
Moderné logo bolo predstavené 3. marca 2020. Až do 31. marca 2021 má prebiehať “prechodné obdobie”, počas ktorého ho začne BMW postupne nasadzovať vo svojej komunikácii a materiáloch.