Na začiatku vývoja elektromobilu BMW i3 nebola priorita atraktívny dizajn. Toto špecifikum však model vykryl praktickosťou a ekologickým prístupom a dopyt po ňom neutícha už vyše 7 rokov. Pred pár dňami z liniek BMW zišiel už 200-tisíci kus.
Netradičný dizajn vozidla i3 nie je atraktívny pre širokú verejnosť, napriek tomu si našiel svojich fanúšikov a zákazníkov. Jeho dizajnové prvky sú pre BMW netradičné. Dozadu otvárajúce sa dvere, úzke pneumatiky s veľkým priemerom a relatívne vysoká cenovka. Na Slovensku model kúpite za 39 700€ s DPH.
Tento dizajn je však takmer nezmenený už 7 rokov a dopyt po vozidle neutícha, práve naopak. V niektorých krajínách sa dopyt po ňom medziročne zvyšuje aj o 10 a viac percent. BMW zvykne výrobu modelu po tak dlhom čase ukončiť.
200-tisíci model zišiel z výrobnej linky BMW v Lipsku 15.októbra a bola to jeho top verzia i3s s čiernym lakom “Fluid Metallic Black” a modrými prvkami charakteristickými pre modely radu i.
i3 dostalo od svojho vstupu na trh v roku 2013 dve zásadné vylepšenia v podobe zvýšenia kapacity batérií a dnes tento hatchback prejde na jedno nabitie približne 300 km (prečítajte si náš test). BMW predstavilo piatu generáciu svojich batérií, ktoré použije vo svojich nových elektrických a hybridných modeloch. Je tak možné, že uvidíme ďalší upgrade aj v i3-ke.