MojElektromobil

CEO automobilky Bugatti, Wolfgang Dürheimer, pripúšťa, že nástupca Chirona by mohol mať 4 dvere a elektrický pohon.

Zhruba pred 3 mesiacmi sa Dürheimer vyjadril, že budúci Chiron bude musieť byť elektrifikovaný, aby dokázal výkonnostne prekonať súčasný model. Aktuálne nám približuje, na základe čoho vyberie automobilka pohon do nasledujúceho modelu, pričom dodáva, že ten by mohol mať 4-dverovú karosériu.

Nie je to tak dávno, čo šéf Bugatti hovoril o tom, že Chiron dostane súrodenca. V tejto súvislosti sa špekulovalo o 4-dverovom sedane postaveného na základe konceptu Bugatti Galibier. Aktuálne Dürheimer hovorí, že Bugatti zostane výrobcom s jediným modelom v portfóliu. Aj z tohto dôvodu automobilka uvažuje, že nástupca Chirona by mohol mať 4 dvere.

Náš tip
Mercedes-AMG Project ONE: Formula 1 na bežné cesty má 1006 koní a 4 elektromotory

bugatti galibier

Elektomobil, hybrid alebo klasika?

Ohľadom pohonu hovorí CEO Bugatti, že sa ešte nerozhodli, či bude mať nový model elektrický, hybridný alebo spaľovací agregát. Záležať vraj bude od požiadaviek zákazníkov na výkon vozidla. To by mohlo znamenať, že ak bude pre zákazníkov dôležité, aby bol nový model výkonnejší ako ten súčasný, bude musieť byť elektrifikovaný. A to preto, že Chiron už dosiahol maximálne limity spaľovacieho ústrojenstva.

Náš tip
McLaren vyvíja čisto elektrický superšport. Spoznáme ho už budúci rok

bugatti chiron hybrid

Wolfgang Dürheimer dodáva, že čím dlhšie bude automobilka odkladať rozhodnutie o type pohonu, tým väčšiu šancu má elektrifikovaný pohon. A to preto, že batérie a elektrické motory sa neustále zdokonaľujú. Na budúcom modeli začne Bugatti pracovať už v roku 2018, pričom na trh dorazí v roku 2024 alebo 2025.

Zdroj: autonews.com

12. októbra 2017

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+