Spoločnosť CUPRA prišla s prevratným nápadom, v ktorom zapojila aj predstavivosť svojich fanúšikov. Prostredníctvom nástroja Hyper Configurator mohli fanúšikovia vyskladať a nadizajnovať nové vozidlo spoločnosti. To dostane názov DarkRebel a teraz sa dostáva o krok bližšie k jeho fyzickej podobe, informuje CUPRA v TS.
Do obrovského komunitného projektu sa celkovo zapojilo až 270 000 fanúšikov značky. Tí si mohli podľa svojich predstáv vyskladať, ako by mohla podľa ich fantázie novinka vyzerať. Neostalo to však len pri fanúšikoch. Možnosť vyskladať si svoje vozidlo dostali aj ambasádori značky, medzi ktorých patria aj Marc André ter Stegen, Alexia Putellas, Ansu fati či Daniel Brühl. Ich výtvory si môžete prezrieť na priložených fotografiách.
„CUPRA DarkRebel predstavuje najnovšiu provokáciu značky, vytvorenú bez obmedzení reálneho sveta. Táto štúdia bola vytvorená pre budúcu generáciu zákazníkov a navrhnutá komunitou fanúšikov, nie jednotlivcom. Je to rebel, ktorého úlohou je ukázať, že elektrický automobil môže byť sexy, emocionálny a šokujúci. Som presvedčený, že CUPRA predstavuje zhmotnenú vášeň. Je značkou vytvorenou ľuďmi, ktorých fascinuje ich práca. DarkRebel je dôkazom tejto vášne posunutej až na hranicu.“
Wayne Griffiths, CEO Cupra
Medzi najaktívnejších dizajnérov patrili obyvatelia Španielska, Nemecka, Mexika a Turecka. Navyše zaujímavosťou je, že až 74 % používateľov využilo na tvorbu dizajnu a zapojenie sa do aktivity svoje mobilné zariadenie. To spoločnosť vyhodnotila tak, že DarkRebel má byť vozidlo navrhnuté mladou generáciou slúžiace najmä pre novú generáciu.