Opel Mokka-e sa mení na Opel Mokka Electric. Zmena mena ale nie je jedinou novinkou, ktorá sa deje v prípade známeho elektromobilu. Aby to nebolo také suché, Opel začne premenovaný model ponúkať v mierne vylepšenej verzii. Celé sa to nesie v znamení troch výrazných zmien: nové meno, nový elektromotor a nová batéria. K tomu sa niekde v pozadí ešte pridávajú vylepšenia v oblasti spotreby.
Výsledkom je teda nový model Opel Mokka Electric, ktorý sa od pôvodného Opel Mokka-e líši elektromotorom s výkonom 115 kW, batériou s kapacitou 54 kWh, a čo je hlavné, dojazdom až 406 km podľa WLTP. To znamená, že vynovená verzia by na tom mala byť papierovo lepšie o 68 kilometrov alebo približne 20%, ako to uvádza Opel. Spotreba mala poklesnúť zo 17,4 kWh na 15,2 kWh na 100 km.
Na základe informácií, ktoré boli zverejnené v tlačovej správe, to vyzerá tak, že spomínané veci predstavujú jediné rozdiely medzi Opel Mokka Electric a Opel Mokka-e. Nezmenila sa maximálna rýchlosť 150 km/h ani nabíjací výkon 100 kW na DC nabíjacích staniciach a 11 kW na AC nabíjacích staniciach cez palubnú nabíjačku. Nabitie na 80% kapacity na DC nabíjačkách má byť otázkou 30 minút.
Potvrdzuje to, že navonok ide prakticky o totožný model potvrdzuje aj obrázok vynovenej verzie. Tá je je jednoducho na nerozoznanie od svojho predchodcu. Značka prezradila, že Opel Mokka Electric využíva rovnaký elektromotor ako jej model Opel Astra Electric. Či sa to prejaví aj na jazdných vlastnostiach už neupresňuje. Zverejnila len toľko, že Mokka Electric sa z 0 na 100 km/h rozbehne pod 10 sekúnd.