Práve úložný priestor je často diskutovanou otázkou v prípade vývoja plug-in hybridnej verzie. Batériové články, ktoré sú pochopiteľne súčasťou hybridnej technológie, si obvykle ukroja nejaký ten priestor v porovnaní so štandardným modelom, ktorý obsahuje len benzínový alebo naftový agregát. Peugeot však tvrdí, že kompromisov sa v prípade nového modelu 508 nemusíme obávať.
Peugeot 508 | Plug-in Hybrid
Vďaka čomu však Peugeot získal potrebný priestor aj bez kompromisov? Tajomstvo sa skrýva v použitej platforme EMP2. Tá bola od začiatku vyvíjaná aj pre použitie v kombinácii s elektrifikovanými pohonnými jednotkami. Na druhej strane, zákazník v hybridnej verzii nebude môcť počítať z rezervným kolesom. Tento prvok výbavy v danom prípade nie je zahrnutý.
“Náš tím dizajnérov strávil rok a pol (čo je dlhšie ako zvyčajne) s inžiniermi, ktorí majú prístup k najlepším technológiám a znalostiam platformy tohto auta. Boli sme schopní prekonať konvencie pre dizajnové proporcie a zároveň zachovať výkon (vrátane úložného priestoru) nedotknutý v rámci architektúry.” – definuje vyjadrenie francúzskej automobilky Peugeot.
Aktuálne nepoznáme presné hodnoty použitého akumulátoru, predpokladom je však hodnota na úrovni 10 kWh a viac. Čisto elektrický dojazd na jedno nabitie by sa mal zastaviť na hodnote približne 50 kilometrov (podľa štandardu WTLP), čo je hneď o 24% viac ako v napríklad v prípade nemeckého modelu BMW 330e. Predaj plug-in hybridnej verzie vozidla Peugeot 508 začne podľa dostupných informácií v druhej polovici roka 2019.
Zdroj: insideevs.com