Stratégia švédskej automobilky predstaviť Polestar ako značku elektrických vozidiel je veľmi zvláštna. Ich prvé plug-in hybrid vozidlo stojí až 150 tisíc €. Nový riaditeľ značky, Thomas Ingelath povedal, že ich plánom je konkurovať automobilkám ako Tesla či Porsche. Polestar bol pôvodne akousi výkonnejšou podznačkou Volva, no minulý rok bol znovuzrodený ako elektrická značka.
Druhý model už v roku 2020
Prvým vozidlom bol Polestar 1. Jednalo sa o veľmi drahý plug-in hybrid model. V talačovej správe sa spoločnosť nebála dokonca uviesť Teslu Model 3 ako súpera. Riaditeľ Polestaru podotkol, že nový model by mal začínať na cene približne 40 tisíc eur a do produkcie by sa mohol dostať v roku 2020.
“Nehovoríme o novom vozidle ako o “Tesla killerovi”. Chceme Tesle vytvoriť konkurenciu v podobe modelu Polestar 2, ktorého produkcia začne v roku 2020.”
Zrýchlenie nie je až tak podstatné
Ingelath vidí Teslu a Porsche ako hlavných súperov. Nechce sa sústrediť hlavne na zrýchlenie z 0 na 100 km/h, skôr ho zaujíma celková ovládateľnosť elektromobilu. To je presný opak marketingu Tesly, tá sa zameriava hlavne na tieto parametre.
Zdroj: electrek.co