MojElektromobil

Salón Elektromobilov 2022 Trenčín sa nezadržateľne blíži. Už tretí ročník najväčšej výstavy elektromobilov na Slovensku v tomto roku dorazí aj do nákupného strediska OC Laugaricio.

V termíne od 17. do 19. júna 2022 budú vnútorné, ale aj vonkajšie, priestory nákupného strediska OC Laugaricio patriť elektromobilom a plug-in hybridom. Výstavu desiatok elektrifikovaných vozidiel doplnia testovacie jazdy, prednášky, diskusie a bohatý sprievodný program so súťažami.

Medzi vystavovateľmi budú zastúpené tie najväšie mená automobilového priemyslu, ktoré diktujú aktuálne trendy v oblasti elektromobility. Chýbať tu nemôže ani Jaguar Land Rover so svojim jedinečným elektromobilom Jaguar I-Pace a najnovšími plug-in hybridmi Land Rover Discovery Sport PHEV a Land Rover Defender PHEV. 

Dvojica plug-in hybridov bude dostupná aj na testovacie jazdy počas konania akcie Salón Elektromobilov 2022 Trenčín. Jaguar Land Rover svoju kompletnú ponuku elektrifikovaných vozidiel do najmenších detailov predstaví počas prezentácie v rámci hlavného programu výstavy.

Range Rover vstupuje do novej sféry

Ikonický model Range Rover s príchodom piatej generácie vstúpil do úplne novej sféry. Poučený viac ako 50 rokmi vývoja prichádza už aj v elektrifikovanej verzii. Bezpečný, moderný, luxusný a najnovšie už aj plug-in hybridný. Práve taký je nový Range Rover pre rok 2022.

Foto: Land Rover

Luxusné SUV piatej generácie posúva modernistickú dizajnovú filozofiu značky Land Rover na ďalšiu úroveň, a to novodobou interpretáciou svojho charakteristického profilu, ktorá prináša prekvapivé dizajnové vyjadrenie. Moderné prvky excelentne kombinuje s odkazom na históriu a tradície značky.

Plug-in hybridné varianty Range Rover s výkonom 510 a 440 koní ponúkajú až 100 km elektrický dojazd a k dispozícii sú s trvalo udržateľnými textíliami bez obsahu kože. Na výber je variant s krátkym aj dlhým rázvorom a vôbec po prvýkrát je možné zvoliť konfiguráciu so siedmimi sedadlami.

Model Range Rover je dobre známy svojou orientáciou na maximálne pohodlie posádky. Okrem poriadne priestranného interiéru s pohodlnými sedadlami sa na pohode posádky podpisuje aj priekopnícka technológia čistenia vzduchu a funkcia aktívneho potláčania hluku. Vnútorný priestor sa vďaka tomu razom mení na oázu pokoja.

Spojením pokročilých technológií a moderného luxusu prináša nový Range Rover každému pasažierovi nevídanú úroveň kultivovanosti. Zároveň ide o prvý model, ktorý využíva novú flexibilnú modulárnu pozdĺžnu architektúru (MLA) automobilky Land Rover. 

Do architektúry MLA-Flex je možné zapracovať spaľovací motor, ako aj plug-in hybridný a čisto elektrický pohon. Predstavuje ďalší krok stratégie zjednodušovania architektúr značky Land Rover ako súčasť snahy o dosiahnutie väčšej flexibility pohonu a nastavenie nových štandardov kvality.

Typické jazdné vlastnosti a stabilitu dodáva modelu Range Rover priekopnícky systém integrovaného riadenia podvozka od automobilky Land Rover, ktorý ovláda ten najkomplexnejší rad podvozkových technológií, aké sa kedy montovali do vozidla tohto druhu. Riadenie všetkých kolies zabezpečuje viac stability vo vysokej rýchlosti a najmenší polomer otáčania spomedzi všetkých vozidiel Land Rover. 

Foto: Land Rover

Pokročilý systém elektronicky ovládaného pneumatického pruženia využíva údaje navigačnej platformy eHorizon a na základe nich preventívne reaguje na cestu pred vozidlom. Nová technológia Dynamic Response Pro zabezpečuje rýchlu elektronickú reguláciu klopenia, ktorá zvyšuje stabilitu a obratnosť vozidla za každých podmienok. 

Pri plug-in hybride to preto nekončí, práve naopak, Range Rover čaká ešte ďalšia kapitola. Plne elektrický model ponuku legendárnych modelov doplní už v roku 2024. Už teraz je ale jasné, že sa máme na čo tešiť.

Všetky podrobnosti o elektrifikovanej ponuke značky Jaguar Land Rover na vás čakajú na Salóne Elektromobilov 2022 Trenčín. Neváhajte a registrujte sa už dnes!

8. júna 2022

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+