- ŠKODA obhájila svoje prvenstvo v prieskume Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Osobné automobily.
- U Slovákov dominuje dlhodobo, zvíťazila už po piaty krát a je tak jedinou značkou, ktorá triumfovala v prieskume vždy, keď bola táto kategória vyhlásená.
- Silná dôvera je pre značku zaväzujúca a motivuje ju neustále prinášať pohodlné, bezpečné a technologicky vyspelé vozidlá, na ktoré sa môžu zákazníci spoľahnúť.
Značka ŠKODA obhájila svoje víťazstvo v prieskume Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Osobný automobil. Tento titul sa jej podarilo na Slovensku získať už po piaty krát a je tak jedinou značkou, ktorá triumfovala v prieskume vždy, keď bola táto kategória vyhlásená. Získaná dôvera je pre spoločnosť ŠKODA najsilnejšou motiváciou byť spoľahlivým partnerom pre zákazníkov aj v ére nastupujúcej elektromobility.
Rozsiahly prieskum Najdôveryhodnejšia značka vyberá a oceňuje tie značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Realizuje sa medzi najvýraznejšími značkami na trhu v rozličných kategóriách a v každej z nich zvíťazí iba jedna značka. V tomto ročníku viac ako 2000 respondentov hodnotilo produkty v 68 kategóriách. ŠKODA obhájila svoje prvenstvo v kategórii Osobné automobily
„Veľmi sa tešíme z toho, že nám slovenskí zákazníci stále prejavujú svoju lojalitu, pričom značku ŠKODA vnímajú ako svoju domácu a len vďaka nim sme opäť ich najdôveryhodnejšou značkou medzi osobnými automobilmi. Nesmierne si to vážime, pretože vysoká dôvera zákazníkov v akúkoľvek značku je pre každú spoločnosť tým najcennejším artiklom. Takéto silné vyjadrenie dôvery je pre nás nielen zaväzujúce, ale aj motivujúce byť partnerom, o ktorého sa môžu oprieť aj v budúcnosti. Samozrejme, aj pri vstupe do éry elektromobility, ktorá sa napriek svojim nesporným benefitom, na Slovensku stále spája u niektorých motoristov s istou dávkou nedôvery. Dúfame, že sa nám to postupne podarí zmeniť ,“ hovorí Zuzana Kubíková, PR manager ŠKODA AUTO Slovensko.
V prieskume zvíťazila značka ŠKODA v kategórii Osobný automobil u respondentov všetkých vekových kategórií, u mužov aj u žien. Rovnako tak potvrdila svoju dominantnú pozíciu na vidieku, v menších aj väčších mestách a zvíťazila vo všetkých krajoch. Slovenskí spotrebitelia v prieskume hodnotili viac ako 600 značiek, ktoré sú nominované automaticky na základe predajov.
„V každej kategórii môže byť Najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky,“ povedala Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.