Juhokórejská automobilka doteraz známa ako SsangYong vstupuje do novej éry – na slovenskom a českom trhu bude odteraz známa ako KGM. Logo symbolizujúce dvoch drakov (preklad názvu SsangYong) zostáva zachované, rovnako ako primárne zameranie na vozidlá SUV. Značka prechádza rebrandingovým procesom s uvedením nového modelu Actyon, ktorý onedlho príde na trh aj ako hybrid. Jeho predstavenia sme sa osobne zúčastnili.
Rebrandingový proces sa zavŕšil
Zmena prišla postupne – značka fungovala pod názvom KGM najprv v západnej Európe, no vzhľadom na dlhoročnú históriu na našom trhu vystupovala naďalej ako SsangYong by KGM. Teraz aj na slovenskom a českom trhu prechádza kompletným prechodom na skratku KGM, ktorá odkazuje na meno nového vlastníka KG Mobility.
Hoci bol SsangYong u nás prítomný už od druhej polovice 90. rokov, značka znova vstúpila na slovenský a český trh v roku 2019 po prevzatí importu spoločnosťou Autowallis. Postupne vybudovala novú predajnú a servisnú sieť, ktorá zákazníkom poskytuje servis a starostlivosť o ich vozidlá. Na Slovensku už jazdí viac ako 4 700 vozidiel tejto juhokórejskej značky.
Nemali by ste prehliadnuť:
- Oplatí sa vymeniť Tesla Model Y LR 2021 za nový Juniper? Test diaľničného dojazdu ukázal obrovský rozdiel
- Test Škoda Superb Combi PHEV: Plug-in hybrid patrí medzi špičku. Ale platí to aj v zime?
- Praha postavila desiatky nových nabíjacích staníc pre elektromobily. Nachádzajú sa v rezidenčných oblastiach
Vlajkovou loďou výrobcu KGM je nový model Actyon, ktorého uvedenie na trh ide ruka v ruke s rebrandingom spoločnosti. KGM Actyon má rovnaké základy ako jeho sesterský model Torres, ktorý sme nedávno podrobili redakčnému testu v čisto elektrickej verzii. Novinka však prichádza v štýlovejšom balení a s luxusnejšou výbavou. To, či sa dočkáme aj elektromobilu KGM Actyon, však zatiaľ nevieme.