Boli sme pri odovzdávaní prvých Tesiel objednaných cez slovenský konfigurátor

Aké boli vaše pocity a myšlienky pri preberaní Tesly?

Ján: „Prečo zase prichádzam na stretnutie neskoro? Budem schopný pripnúť tie prevozné značky? Žiaľ, nebol som v stave, aby som sa vedel hneď tešiť.”

Rado: „Určite dobré a príjemné, a to aj vďaka prítomnosti skúsených majiteľov Tesiel, ktorí pomáhali pri preberaní nových áut, autá kontrolovali, radili novým majiteľom, atď.”

Vlado: No konečne – po štyroch rokoch“ – SAKRA ALE STÁLO TO ZA TO”

Dôverovali ste transportu TRADISA, že vám auto príde v poriadku?

Ján: „Hej.”

Rado: Dúfal som v to.”

Vlado: Ani veľmi nie po referenciách na nete.”

Keď ste si prebrali svoju novú Teslu, vedeli ste ako s autom pracovať? Napríklad ako ho nastaviť pred prvou jazdou?

Ján: „Vedel by som, no potešil som sa pomoci.”

Rado: Keďže od roku 2014 denne sledujem Youtube videá a čítam weby venujúce sa elektromobilite, tak teoreticky áno, ale prakticky som ešte elektromobil nešoféroval. Pred prvou jazdou som nič (zvláštne) nenastavoval.

Vlado: ÁNO informácii je všade kopa”

Ocenili ste prítomnosť skúsených ľudí, ktorí vám pomohli pri vybavení registrácie?

Súvisiacie články

Ján: „Nesmierne.”

Rado: Jednoznačne áno, a známi boli prekvapení, ako rýchlo boli slovenské doklady vybavené. Ale oceňujem aj prítomnosť skúsených ľudí zo slovenskej Tesla komunity, ktorí na mieste kontrolovali každé dovezené auto, radili a pomáhali novým majiteľom.”

Vlado: „Veľmi, keďže som mal zlomenú nohu a nebol som veľmi mobilný”

Bolo toto preberanie auta (Tesly) iné oproti tomu bežnému?

Ján: „Nemám skúsenosti s preberaním áut. No hlavne to, že to organizovali nadšenci, nie obchodníci, dalo preberaniu príjemný nádych.”

Rado: „Prvýkrát kupujem nové auto, ale určite je to iné preberať auto „z kamióna“ ako v showroome – ale nie je to horšie.”

Vlado: „Rýchle :-D”

Viete popísať vaše prvé kilometre?

Ján: „Pokojné brázdenie diaľnicou (zapnutý režim chill). Šetril som baterku, nech nemusím pred cieľom nabíjať. Spoznával som správanie sa auta na ceste, navigáciu a ovládanie klímy. A vychutnával som si celkom iný zvuk vozidla (ticho) než doteraz.”

Vlado: „Super – od prvých metrov FSD až do Prešova”

Ako prebiehalo prvé nabíjanie? Vedeli ste ako to všetko funguje?

Ján: „Prvé nabíjanie bolo na SC. Trocha som zmätkoval, lebo som nevedel vytiahnuť kábel zo stojana, potom už šlo všetko hladko.”

Rado: Šiel som na Supercharger v Bratislave pred Auparkom. Vedel som čo robiť, poznám to z YouTube videí a okrem toho ovládanie Tesly je intuitívne. Nabíjal som z 18 na 80 % a pri každom percente som si zapisoval nabíjací výkon a aktuálny čas, neskôr z toho spravím graf. Nabíjanie trvalo 29 minút a maximálny výkon bol 121 kW hneď pri 18 %.”

Vlado: „Áno”

Ako reagovala rodina/kamaráti keď ste prišli domov s novou Teslou?

Ján: „Na vzhľad väčšina reagovala veľmi kladne – na tvar i interiér bez tlačidiel. Na zrýchlenie boli reakcie z oboch koncov (od ááá! po úúú!).”

Rado: Kamaráti na Whatsapp-e, ktorým som poslal fotky: – No som zvedavý naživo na električku. – Tak to je iné fáro. Teraz budeš musieť baby odháňať lopatou. Cudzí ľudia na ulici: – Prosím Vás a má to tu v Bratislave už aj tú Tesla-nabíjačku? (s pánom sme krátko pokecali) – Máte krásne auto. Susedia v zahrade: – To má iný zvuk! – Zistil som, ze si musím kúpiť Teslu.”

Vlado: „Samé ochkanie :-D”

Vymenili by ste v tejto chvíli Teslu za iné auto? Ak áno tak aké?

Ján: „Nie. Keby som musel, viem pripustiť výmenu za iný elektromobil s dostatočným dojazdom. No interiér Trojky sa mi veľmi páči, nerád by som sa ho vzdal.”

Rado: „Nie.

Vlado: „Áno, za Cybertruck”

Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojElektromobil.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.