Elektrický skvost od Porsche si to na trati rozdal s Teslou Model S Raven Performance s cheetah módom, ktorý dostala v poslednej aktualizácii softvéru. V šprintoch sa ukázalo, že vozidlá sú mimoriadne vyrovnanými súpermi a víťazstvo tak silne záleží od schopností šoféra.
Preteky týchto dvoch elektromobilov organizovalo už množstvo ľudí a organizácií a právom vzbudili obrovskú pozornosť. Samotná Tesla porazila Taycan aj na nemeckom okruhu Nurburgring, v ktorom však použila upravený prototyp Model S s 3 elektromotormi. Tentokrát zorganizoval preteky Brooks z YouTube kanálu DragTimes.
Vyrovnané športové parametre
O tom, že ide o vyrovnaných súperov v šprinte, hovoria aj oficiálne údaje. Model S Raven Performance sa chváli po novom zrýchlením z 0-60 mph za 2,3 sekundy a Taycan Turbo S by to mal zvládnuť za o 0,1 sekundy viac.
Rozdiel v hmotnosti je cca 90 kg. Model S Performance sa pýši výkonom 588 koní a takmer 1200 Nm krútiaceho momentu na kolesách. Taycan Turbo S ho prekonáva výkonom 750 koní, krútiaci moment je 1049 Nm. Obe vozidlá začali s takmer totožných stavom nabitia batérie.
Výsledky šprintov v tomto teste záležali hlavne od schopností šoférov. Ten, kto mal lepší reakčný čas, väčšinou zvíťazil. Výhody Taycanu spočívali hlavne v jeho 2-stupňovej prevodovke, ktorá mu zabezpečila lepšie zrýchlenie vo vysokej rýchlosti. Obidve vozidlá podávajú výborné športové výkony.