Spoločnosť Tesla získala ocenenie “najinovatívnejšia americká značka roka 2017”. Tá dominovala rebríčku, ktorý zostavila renomovaná agentúra BrandZ. Za Teslou skončili napríklad aj také značky ako Apple, Amazon či Facebook.
Spoločnosť Tesla zbiera jedno ocenenie za druhým. Najnovšie sa môže pochváliť titulom “najinovatívnejšia americká značka roka 2017”. Ten mu udelila renomovaná agentúra BrandZ, ktorá sleduje a hodnotí viac ako 100 000 značiek v 45 krajinách sveta. Počas svojho 20 ročného pôsobenia v oblasti prieskumu trhu nazhromaždila 4,5 miliardy dátových bodov, na základe ktorých vie identifikovať silu a hodnotu značiek po celom svete.
“Tesla je prémiová automobilová značka, ktorá produkuje len automobily s čisto elektrickým pohonom. Nevyrába len produkty, ktoré naplňujú potreby ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov, ale vyvinula taktiež nový obchodný model pre priamy predaj svojich produktov. Jej vozidlá umožňujú rôzne jazdné režimy a sú jednoducho upgrejdovateľné, podobne ako mobilné telefóny. Aj vďaka tomu sa Tesle podarilo vybudovať nadšenú, takmer až fanatickú fanúšikovskú základňu, ktorá pomáha značke rásť,” píše sa v správe BrandZ.
Skokan roka: 6. miesto
V celosvetovom rebríčku tzv. “skokanov roka” obsadila Tesla 6. miesto. Agentúra BrandZ k tomuto výsledku dodáva: “Vďaka svojmu postaveniu technologického lídra v oblasti elektromobilov a kontinuálnemu marketingu udáva tempo pre iných výrobcov automobilov. Tí sa totiž obávajú masovej produkcie Modelu 3. Tesla dokázala, že elektromobily sú budúcnosťou a prekonala v trhovej hodnote automobilových gigantov ako Ford a GM.”
Zdroj: teslarati.com, titulná fotografia: motortrend.com