Spoločnosť Tesla požiadala o nový patent na dizajn nabíjacieho kábla chladeného kvapalinou, ktorý sa používa na staniciach Supercharger. S príchodom rýchlejšieho nabíjania musia výrobcovia nabíjacích staníc vyvinúť vysokorýchlostnú DC (jednosmernú) nabíjačku a tie generujú viac tepla, ktoré je potrebné rozptýliť.
Nový konektor?
Tesla pri zavádzaní novej verzie Superchargeru V3 vyriešila tento problém novým, výrazne ľahším, flexibilnejším a efektívnejším spôsobom. A teda, pomocou kvapalinou chladeným káblom. Aktuálny nabíjací kábel je vzduchom chladený nachádzajúci sa na Superchargeroch V2.
Teraz to vyzerá tak, že Tesla vyvinula konektor chladený kvapalinou.
Stále síce nie je jasné, či sa táto technológia v súčasnosti používa na Superchargeroch V3 alebo či sa má zaviesť v budúcich nabíjacích staniciach Tesla, napríklad Megacharger pre Tesla Semi.