Tesla spustila v marci súťaž o najlepšie fanúšikovké videá propagujúce produkty spoločnosti. Stalo sa tak na podnet 10-ročnej školáčky Brie Loveday, podľa ktorej súťaž aj pomenovali – Project Loveday.
Tesla včera oznámila, že predlžuje termín, do ktorého je možné propagačné fanúšíkovské videá prihlásiť do súťaže. A to z 8. mája na 5. júna 2017. Takže v prípade záujmu, máte ešte dostatok času. Ak by odborná porota vybrala práve vaše video, odmenou vám môže byť hlavná cena v podobe pozvánky pre 2 osoby na akciu, kde Tesla predstaví jeden zo svojich významných produktov, tzv. Grand Opening.
Základnými podmienkami pre zaradenie videa do súťaže Project Loveday sú: video nesmie byť než 90 sekúnd, musí súvisieť s produktom značky Tesla alebo Tesla Solar, či vyzývať k prechodu na obnoviteľné zdroje energie, musí byť v angličtine, resp. s anglickými titulkami (ale jazykové výrazové prostriedky nie sú podmienkou). Vaše video môžete registrovať a uploadovať jednoducho prostredníctvom podstránky spoločnosti Tesla. Podrobnejšie informácie o súťaži Projekt Loveday nájdete v článku nášho partnera Tesla vypočula 10-ročnú školáčku a vyhlasuje súťaž o najlepšie reklamné video.
Súťažné videá
James Green dal prostredníctvom Youtube kanála dohromady všetky doteraz zverejnené súťažné videá, ktoré si môžete pozrieť v rámci nasledujúcej kompilácie.
Rovnako tak dal dokopy aj videá, ktoré natočili fanúšikovia Tesly len tak, ešte pred spustením projektu Loveday.
Zdroj: electrek.co, titulný obrázok: Sam O’Hare cez Vimeo