MojElektromobil

Trh s elektromobilmi sa neustále vyvíja. Automobilky dnes  už vyrábajú modely každej cenovej kategórie, no momentálne sa predbiehajú v tom, ktorá ponúkne zákazníkovi schopný model za čo najnižšiu cenu. Akousi magickou hranicu je dnes 20 tisíc eur, ktorú momentálne podliezla na slovenskom trhu len Dacia Spring. Avšak za cenu do 25 tisíc eur už dnes nejaký šikovný mestský elektromobil kúpite, aj keď ponuka stále nie je široká. Práve sem spadá absolútna novinka, elektromobil Hyundai Inster, ktorý je zároveň najlacnejším elektrickým modelom automobilky. Má šancu uspieť, alebo je stále príliš skoro hľadať masovo rozšírený menší mestský elektromobil s dobrými parametrami? Toto je test elektromobilu Hyundai Inster, v ktorom sa na tieto otázky pokúsime odpovedať.

Test Hyundai Inster: Cena, výbava a konkurencia

Inster začína v základe na cene 23 250 €. Ide však o verziu so 42 kWh batériou a 71 kW výkonom. Testovací variant bol výkonnejší (84,5 kW) a má tiež väčšiu batériu, ktorá má kapacitu 49 kWh, pričom začína na cene 25 050 eur.

Test Hyundai Inster

Na výber sú 4 úrovne výbavy – Comfort, Family, Style a Cross, pričom od výbavy Family je vozidlo vybavené aj tepelným čerpadlom. V prípade základnej výbavy je tepelné čerpadlo k dispozícii tiež, avšak za príplatok 900 eur.

Štandardom výbavy Style je aj V2L, pričom vo výbave Family je za príplatok 1200 eur (spolu s Full LED svetlami, LED osvetlením interiéru a ambientným podsvietením). Poteší, že už v základe je 10,25-palcový displej infotainmentu s podporou Apple CarPlay a Android Auto.

Test Hyundai Inster

Dacia  Spring v základe nemá prakticky nič z tohto, dokonca ani DC nabíjanie. Stojí však výrazne menej. Konkurentom najlacnejšieho Insteru je Spring v plnej  výbave, ktorý je podobný aj cenovo. Tu už DC nabíjanie je, rovnako aj infotainment.

Zaujímavým konkurentom je Citroen e-C3, ktorý začína tiež na hranici pod 24 tisíc eur, k dispozícii je napríklad aj Fiat 500e, ktorý stavia hlavne na štýl. Viac informácií o najlacnejších elektromobiloch na slovenskom trhu nájdete v článku Najlacnejšie elektromobily na Slovensku: aktuálny zoznam a ceny.

Tabuľka s parametrami

Rozmery: dĺžka x šírka x výška3825 x 1610 x 1575 mm
Hmotnosť1335 kg
Kapacita batérie49 kWh (46 kWh využiteľných)
Výkon elektromotora85 kW
Výkon DC nabíjania85 kW
Palubná nabíjačka 11 kW
Dojazd (WLTP)370 km
Maximálna rýchlosť150 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h10,6 s
Rázvor2580 mm

Test Hyundai Inster: Batéria a nabíjanie

Čo nový Inster odlišuje od najbližšej konkurencie, je najmä kapacita batérie. Zatiaľ čo spomínaná Dacia má len 25,8 kWh využiteľných, Inster v nami testovanom variante ponúka využiteľnú kapacitu až 46 kWh (49 brutto). To samozrejme zabezpečí výrazne dlhší dojazd. Citroen e-C3 má podobne veľkú batériu – 44 kWh využiteľných. Tieto mestské autíčka sa vďaka väčším batériám hodia aj na občasné dlhšie trasy, o tom si ale viac povieme v iných častiach tohto testu.

Nabíjací port sa nachádza vpredu, odomyká a zamyká sa kľúčom, nie je potrebné odblokovať ho z auta. Lepšie umiestnenie je všeobecne vzadu na jednej zo strán, no v prípade malého mestského elektromobilu je toto úplne v poriadku.

Test Hyundai Inster dc fast charging kw
Nabíjací port Hyundai Inster

Poteší 11 kW trojfázová palubná nabíjačka už v základe, takže nie je potrebné si kvôli nej priplácať za vyššiu výbavu. Nabíjací výkon pri AC nabíjaní je možné pomocou infotainmentu znížiť. Maximálny výkon DC nabíjania je 85 kW a automobilka tvrdí, že z 10 na 80  percent sa dostanete presne za pol hodinu.

Veľkou výhodou je to, že Inster sa vie pomerne rýchlo nabíjať aj v zime. Prvé nabíjanie som uskutočnil po približne 15 km jazdení a nabíjačka ukázala výkon cez 76 kW, čo je v zime výborné. Navigáciu som zapnutú nemal, takže sa v tomto prípade neaktivoval ani predohrev batérie. Vonku síce neboli mínusové teploty (5 stupňov celzia), no stále to považujem za výborné.

Test Hyundai Inster EV 2025
Test Hyundai Inster EV

Počas nabíjania Inster ukazuje čas, potrebný na dosiahnutie nastavenej úrovne nabitia, aktuálne percento nabitia, dojazd a nabíjací výkon. Presne takto si to predstavujem.

Obrovskou konkurenčnou výhodou je predohrev batérie, čo som v zimnom počasí mimoriadne ocenil. Každé jedno nabíjanie počas týždňa, kedy som mal vozidlo zapožičané, výrazne prekročilo hranicu 70 kW. Vzhľadom na to, že papierovým maximom je 85 kW, ide o skvelú hodnotu. Predohrev je automatický, stačí do navigácie zadať ako cieľovú destináciu nabíjačku. O tom, že sa batéria pripravuje na nabíjanie, informuje oranžová ikonka.

Nabíjacia krivka Hyundai Inster Long Range

Obrázok nižšie ukazuje, ako je na tom Inster s nabíjaním. Ani v zimných podmienkach nemal žiadny problém dosiahnuť prakticky uvádzaný maximálny nabíjací výkon, za čo vďačí výbornému predohrevu batérie. Pri teste som sa dostal na krásnych 82,7 kW. Z 10 na 80 percent kapacity sa vozidlo nabilo za veľmi pekných 32 minút.

charging curve Hyundai Inster krivka nabijania soc time 10-80
Nabíjacia krivka Hyundai Inster | Zdroj: GreenWay

Ešte zaujímavejší je však údaj o priemernom výkone, ktorý je až 70,71 kW, čo je doslova skvelé. Hneď od začiatku nabíjania bol výkon cez 70 kW a postupne sa dokonca zvyšoval až na spomínané maximum, ktoré vozidlo dosiahlo pri nabití približne na 60 percent. Následne sa výkon začal znižovať.

Štandardom výbavy Style je aj V2L funkcionalita, ktorá slúži pre napájanie externých zariadení. To sa hodí napríklad pri kempovaní, keďže Inster zvládne rýchlovarnú kanvicu, kávovar, elektrický gril či elektrickú pílu, prípadne hocijaké iné zariadenie, ktoré sa pripája do 230 V elektrickej zásuvky.

Test Hyundai Inster: Jazda, výkon, rekuperácia

Jazdenie v Insteri som si všeobecne užíval. Do mesta naozaj nič viac nepotrebujete. Malé obratné autíčko s dostatočným výkonom a rozmermi, s ktorými sa zmestí do  každého parkovacieho miesta. Na malé mestské autíčko je polomer otáčania pomerne veľký, čakal som podstatne nižší. Je to však daňou za pomerne slušný rázvor, kolesá sú naozaj prakticky na úplnom okraji vozidla.

Oceňujem samotné pohodlie pri jazde, podvozok je nastavený komfortne a nerovnosti zvláda na túto kategóriu auta doslova vynikajúco. Nie je tu žiadne nepríjemné trasenie či skackanie.

Elektromotor, ktorý poháňa predné kolesá, má výkon “len” 85 kW, no na takto ľahké vozidlo je to až-až. Keďže ide o elektromobil, zrýchlenie je okamžité a jazdiť sa dá aj dynamickejšie. So Springom sa toto vôbec nedá porovnať. Maximálna rýchlosť je oficiálne 150 km/h, mne sa z Insteru podarilo vytlačiť presne 157 km/h podľa tachometra (cca 154 km/h podľa GPS). Výkon 85 kW síce nevyzerá v porovnaní s väčšími elektromobilmi najlepšie, no dostať sa na túto maximálnu rýchlosť absolútne nebol problém.

Test Hyundai Inster

Nastavenia rekuperácie sú tu rovnaké ako u drahších súrodencov automobilky. Úroveň je možné nastavovať prostredníctvom pádiel pod volantom, pričom nechýba ani obľúbený režim I-Pedal. S ním elektromobil dokáže jazdiť len pomocou pedálu akcelerátora, pri jeho úplnom pustení auto zabrzdí až do nuly. Maximálna úroveň rekuperácie je veľmi slušná, priam ideálna. Len škoda, že I-Pedal je potrebné zakaždým aktivovať ručne. A to aj po tom, ako som s vozidlom cúval.

V meste je Hyundai Inster odhlučnený pomerne dobre, počas testovania aj pršalo, vtedy bolo síce trochu  viac počuť nárazy vody od kolies do spodných častí auta, no nemôžem povedať, že by som s tým mal nejaký problém. Pri diaľničných rýchlostiach cca do 120 km/h, je aerodynamický hluk v kabíne tiež na dobrej úrovni, no ak zrýchlite ešte viac, vzduch okolo vás je už počuť výraznejšie.

Priamo na volante sa nachádza tlačidlo zmeny jazdných režimov, k dispozícii sú štyri. Nechýba samozrejme ani EKO a športový režim. Inster zrýchli  z nuly na 100  km/h za 10,6 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 150 km/h. To znamená, že nemá žiadny problém  ani s diaľničným tempom.

Diaľničná jazda Insteru nesedí tak dobre ako mestské prostredie, no problémom nie je prejsť ani dlhšie trasy. Navyše, ide asi o jediný model na trhu s takto nízkou cenovkou, ktorý okrem adaptívneho tempomatu ponúka aj systém udržiavania v pruhoch. Ten funguje na rovnako dobrej úrovni ako v iných modeloch Hyundai a na diaľnici ide o šikovného pomocníka.

Test Hyundai Inster: Infotainment a navigácia

Inster musím pochváliť, že už v základe ponúka 10,25” displej infotainmentu s podporou Android Auto a Apple CarPlay. V prípade Springu je to len vo vyššej výbave. Čo sa týka samotného displeja, ten síce kvalitou zobrazenia neohúri, no vyslovené zlé to nie je. Na triedu tohto auta to postačuje.

Infotainment je posadený pekne hore, takže pri pohľade naň šofér vidí aj cestu, čo je bezpečnejšie. Horšie je, že je pomerne ďaleko, takže je potrebné ruku poriadne natiahnuť, aby som s ním niečo urobil.

Test Hyundai Inster interior 2025
Interiér Hyundai Inster 2025

Ako prvé musím pochváliť cúvaciu kameru s výborným obrazom a dokonca aj 360-stupňovým pohľadom, ktorý je tu naozaj funkčný a nie je len na okrasu. Zadnú kameru je možné aktivovať tlačidlom kedykoľvek, v akejkoľvek rýchlosti, čo sa určite zíde. Pri parkovaní dokonca pomôže aj predná kamera, vďaka ktorej vidím priamo pred vozidlo. Hyundai, paráda.

Pod displejom sa nachádza pomerne veľa tlačidiel, ktoré vás dostanú k najpoužívanejším funkciám, fungujú ako skratky. Či už ide o navigáciu, zobrazenie mapy alebo prepnutie sa do ovládania multimédií. Ovládanie klimatizácie je tiež pod displejom infotainmentu a je mimoriadne používateľsky prívetivé. Toto musím tiež pochváliť.

Test Hyundai Inster

Dostávame sa k multifunkčnému volantu, ktorý funguje prakticky rovnako, ako volant v IONIQ 5 / IONIQ 6.  Je z neho možné ovládať hudbu, prepínať zobrazenie digitálneho zobrazovača (tiež s grafikou a funkčnosťou vyššie spomínaných modelov) a podobne. Všetko je to pekne ergonomické a jednoduché. Volant je samozrejme vyhrievaný.

Navigácia je tu štandardná, akú už poznáme z iných modelov Hyundai. Graficky patrí medzi tie menej podarené, zaslúžila by si už nejaký update. Na druhú stranu, funguje dobre a spoľahlivo. Vyhľadávanie adresy je trochu kostrbaté a súpisné číslo je potrebné zadávať zvlášť, no prežiť sa to dá. Väčšina šoférov ale stále radšej siahne po navigácii v Android Auto alebo Apple CarPlay, čo Inster podporuje.

Hyundai Inster dokáže plánovať aj trasu s nabíjaním, no nie vždy bol návrh nabíjačky podľa mojich predstáv. Navigácia mi napríklad ponúkla 14 kW nabíjačku namiesto výkonnejšej, čomu odpovedali aj nabíjacie časy a celkový čas príchodu do cieľa. To sa však nestávalo často, väčšinou plánovanie fungovalo dobre. Ak auto zistí, že do cieľa batéria nestačí, automaticky navrhne nabíjačky, z ktorých si môžete vybrať manuálne. Práve toto som využíval najčastejšie.

Test Hyundai Inster
Navigácia s plánovaním nabíjania

Ešte pred jazdou dokáže zobraziť percento nabitia, ktoré budete mať v cieli, ako dlho budete nabíjať a s akým percentom nabitia prídete k nabíjačke. Tieto odhady celkovo fungovali až prekvapivo dobre a percentá v cieli sa príliš nelíšili od pôvodného odhadu. Dokonca by som povedal, že to patrilo medzi to najlepšie, s čím som sa doteraz stretol. Len škoda, že informáciu o stave nabitia v cieli nevidím neustále na displeji, musím sa k tomu preklikať.

Pre pripojenie a nabíjanie telefónu slúži buď klasický veľký USB konektor alebo aj moderný USB-C. Navyše, nechýba ani odkladací priestor s možnosťou bezdrôtového nabíjania, ktoré počas testovania fungovalo veľmi dobre.

Exteriér

Inster je evolúciou spaľovacieho modelu Hyundai Casper, ktorý bol predstavený v roku 2021. Skelet karosérie bol síce zachovaný, no odlišná je najmä podlahová plošina, ktorá bola prispôsobená pre integrovanie batérie. Vozidlo tiež dostalo nové predné aj zadné svetlá či plnú prednú masku.

Test Hyundai Inster
BEV Hyundai Inster

Na vonkajšom dizajne a veľkosti je ale citeľné to, že ide o lacné vozidlo. Elektromobil je to sám o sebe príjemný, spredu a zozadu vyzerá veľmi moderne, no zboku mám pocit trochu dodávkového typu. Možno je to aj farbou, ktorú sme dostali na testovanie, no neviem si pomôcť.Test Hyundai Inster

Vozidlo je dlhé 3825 mm, široké 1610 mm a vysoké 1575 mm, pričom jeho hmotnosť je príjemných 1335 kilogramov. Nie je to síce vzhľadom na jeho veľkosť málo, no v prípade elektromobilov s takýmto dojazdom ide o nízke číslo.

cena Hyundai Inster Style 2025 price
Zadná časť Hyundai Inster Style 2025

V základnej výbave sú dokonca len halogénové svetlá, vo výbave Style už máme Full LED svetlomety vpredu aj vzadu, čo je aj prípad tohto konkrétneho vozidla. Nočná jazda bola bez problémov a osvetlenie plne postačovalo.

Interiér

Aj napriek malým vonkajším rozmerom je interiér prekvapivo priestranný. Jedným z dôvodov je 2580 mm rázvor, čo prináša dostatok miesta v pozdĺžnom smere, a to aj pre pasažierov vzadu. Počas šoférovania som problém s priestorom nemal, teda  až na jednu výnimku. 

Test Hyundai Inster

Tým, že je autíčko úzke, lakťová opierka na dverách je pomerne blízko a z jednej strany som sa cítil trochu stiesnene. Podobný pocit som mal aj z Dacie Spring, kde to bolo ešte oveľa horšie.

Naopak na výšku je priestoru na rozdávanie, až by sme povedali, že zbytočne. Vzhľadom na proporcie auta by však zrejme nižšia karoséria vyzerala zvláštne.

Test Hyundai Inster

Batožinový priestor je pomerne malý, len 280 litrov. Ale ak zoberieme do úvahy segment a rozmery vozidla, nie je to vôbec zle. Posunutím zadných sedačiek sa z neho však dá získať až 351 litrov.

Práve možnosť posunúť sedačky vzadu je doslova skvelá. Inster v pohode zvládne odviezť aj štyroch veľkých chlapov, teda ak nepotrebujú batožinu, pretože ak sú sedačky veľmi vzadu, kufor je naozaj maličký. Okrem posúvania je možné nastaviť aj uhol operadla, takže o komfort majú postarané aj pasažieri vzadu. Vpredu mi však vadilo, že opierka hlavy je až príliš vpredu a nedalo sa to nijako nastaviť. Takže hlavu som mal stále posunutú dopredu, čo vôbec nebolo pohodlné.

2025 Hyundai Inster test interior recenze
Kokpit Hyundai Inster

So spracovaním a použitými materiálmi som problém nemal. Je síce vidieť, že sa šetrilo, no časti, ktoré by mali byť mäkčené, mäkčené naozaj sú. Taktiež kvalita poťahovej látky bola na veľmi vysokej úrovni.

Lakťová opierka je prítomná tiež, no bez možnosti ukladacieho priestoru v nej. Opierka na dverách bohužiaľ mäkčená nie je, čo bolo počas testovania cítiť. Malá šírka vozidla sa prejavila aj v odkladacích priestoroch vo dverách, do ktorých nezmestím ani plechovku či malú fľašku od minerálky. To je škoda.

Test Hyundai Inster

Zaujímavé je, že okrem zadných sedadiel je možné sklopiť aj tie predné, čo z Insteru robí prekvapivo zaujímavé kempingové vozidlo. Navyše, pri kempovaní sa určite hodí technológia V2L, ktorá ponúka bežnú 230 V zásuvku s výkonom do 3,6 kW.

Test Hyundai Inster: Spotreba a dojazd

Inster sa samozrejme najlepšie cíti v meste a tomu odpovedá aj spotreba. Predsalen, jeho tvar je skôr funkčný ako aerodynamický. Vozidlo je už aj bez toho dosť malé, keby bolo ešte viac aerodynamické, ubralo by to na komforte. Začnime teda tou najťažšou skúškou – diaľnicou.

Spotrebu som otestoval na ceste do Nitry. Tempovatová rýchlosť 110 km/h na trase Bratislava – Trnava, kde som nameral spotrebu 18,6 kWh/100 km. Pri takejto spotrebe by bol celkový teoretický dojazd na úrovni nad 240 km, ak počítam netto kapacitu batérie 46 kWh. Samozrejme v prípade využitia kompletnej kapacity batérie zo 100 do 0 percent, čo sa v reálnom svete nestane. Vonkajšia teplota počas diaľničného testu bola 8 stupňov celzia, v aute boli dve osoby a klimatizácia bola nastavená na 21,5 stupňa.

2025 Hyundai Inster test consumption range
Spotreba a dojazd Hyundai Inster

Od Trnavy som zrýchlili na diaľničných 130 km/h, spotreba sa vyšplhala na 22,7 kWh/100 km (teoretický dojazd 200 km). Cesta naspäť pri rýchlosti 130 km/h ukázala spotrebu 21,7 kWh/100 km a z Trnavy do Bratislavy pri rýchlosti 110 km/h to bolo 19,2 kWh/100 km.

Tieto spotreby sú síce na malé autíčko pomerne vysoké, no nezabúdajme, že ide o lacný mestský elektromobil. Taká Dacia Spring môže o podobných dojazdoch len snívať, nehovoriac o rýchlosti nabíjania. Počas testovania som však pokračoval aj ďalej smerom do Podbrezovej a podelím sa s vami ešte o jeden údaj.

Nabíjal som na Čaradiciach do 80 percent, odtiaľ som prišiel do Podbrezovej a naspäť bez nabíjania. Celkovo to bolo až 240 kilometrov. Z Čaradíc som išiel rýchlosťou 120 km/h, naspäť však len 100 km/h, aby som vôbec došiel na nabíjačku. No a musím sa priznať, že som prišiel presne s batériou nabitou na 0 %, pričom vozidlo už ukazovalo režim korytnačky.

Test Hyundai Inster

Poďme ale do mesta, kde sa Inster cíti ako doma. Aj v zime s kúrením som nemal problém dostať sa so spotrebou niekde na úroveň 14 kWh/100 km, v lete to bude ešte podstatne zaujímavejšie. Pri takejto spotrebe je teoretický dojazd na úrovni približne 330 kilometrov. Náš klasický prímestský okruh som absolvoval so spotrebou 12,4 kWh/100 km pri vonkajšej teplote 5 stupňov celzia a so zapnutým kúrením na 21,5 stupňa. Teoretický dojazd s touto spotrebou je 370 kilometrov.

Porovnanie spotreby prímestský okruh 2025 - zimné pneu
VozidloSpotrebaTeoretický el. dojazdVonkajšia teplota
Dacia Spring10,9 kWh / 100 km246 km4 °C
Hyundai Inster Long Range12,4 kWh / 100 km370 km5 °C
Mini Aceman E12,9 kWh / 100 km298 km4 °C
Mini Aceman SE13,9 kWh / 100 km354 km3 °C
Škoda Superb Combi PHEV14,0 kWh / 100 km141 km (plug-in hybrid)14 °C
Cupra Born VZ16,5 kWh / 100 km478 km3 °C
Porsche Macan Turbo17,7 kWh / 100 km537 km3 °C
BMW M521,6 kWh / 100 km86 km (plug-in hybrid)3 °C
Mercedes-Maybach EQS 680 SUV21,8 kWh / 100 km541 km3 °C
Audi Q8 e-tron Edition Dakar22,8 kWh / 100 km465 km6 °C
Mercedes-Benz EQV 30022,9 kWh / 100 km393 km2 °C
Mercedes-Benz G 580 with EQ Technology26,4 kWh / 100 km439 km4 °C
Audi SQ6 e-tron27,0 kWh / 100 km351 km3 °C

Test Hyundai Inster: Záverečné hodnotenie

Hyundai Inster je mimoriadne vydarený elektromobil, ktorý nestojí veľa. Najzaujímavejší bude v základnej výbave, kedy jeho cena nepresahuje hranicu 25 tisíc eur. Avšak už v základe ponúka všetko potrebné pre bežný život.

Ide o pohodlné vozidlo, do ktorého sa bez problémov zmestia štyria veľkí chlapi, pričom ich komfort nebude výrazne obmedzený. Poteší nízka spotreba v meste, kde sa Inster cíti samozrejme najlepšie, ale aj dostatočný výkon a hlavne na túto triedu naozaj rýchle nabíjanie, a to aj v zime vďaka predohrevu batérie.

Test Hyundai Inster

Pokiaľ sa teda pozrieme na cenu, Insteru je naozaj ťažko niečo vyčítať. Najväčším mínusom bude asi jeho vonkajší dizajn, ktorý zboku pôsobí akýmsi dodávkovým vzhľadom a zároveň je z neho vidieť, že ide o niečo cenovo dostupné. To však spoza volantu neuvidíte a ani neucítite.

Test Hyundai Inster: Pozitívne a negatívne vlastnosti:

  • V2L
  • i-PEDAL
  • Vzhľadom na veľkosť auta mimoriadne štedrý vnútorný priestor
  • Infotainment, 11 kW palubná nabíjačka a DC nabíjanie už v základe
  • Kvalitná parkovacia kamera s 360-stupňovým náhľadom + predná kamera
  • Rýchle a stabilné nabíjacie výkony aj v zime
  • Variabilita v posúvaní a sklápaní sedačiek, predných aj zadných
  • Veľmi slušný dojazd a rýchle nabíjanie
  • Predohrev batérie funguje výborne
  • Výborný adaptívny tempomat so systémom udržiavania v pruhoch

  • Vyššia výbava výrazne zvýši aj cenu, Inster sa dá kúpiť aj za viac ako 30 tisíc, čo je naozaj veľa
  • Z vonkajšieho dizajnu je vidieť, že ide o cenovo dostupné vozidlo
  • Menej priestoru na šírku vo vnútri vozidla
  • Vďaka dlhšiemu rázvoru väčší polomer otáčania
  • i-PEDAL je potrebné vždy aktivovať páčkou, aj po cúvaní
Náš tip
Mestské žihadlo, rodinné SUV aj špičkový športiak. Elektromobily Hyundai bojujú o váš hlas v ankete Elektromobil Roka 2025 powered by ČSOB Leasing
3. marca 2025

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+