MojElektromobil

Zatiaľ čo ceny nových áut so spaľovacími motormi z roka na rok rastú, pri elektromobiloch sme svedkami opačného procesu. Dôležitým faktorom znižovania ceny je technologický pokrok, alebo rast objemu výroby. No tým najdôležitejším je vstup automobiliek do nových segmentov. Viaceré z nich začali v triedach s vyššími maržami (ako napr. aj Škoda Enyaq) a postupne sa prepracovávajú do nižších segmentov, kam patrí aj toto kompaktné elektrické SUV. Test Škoda Elroq Essence 60 odhalí, či ide o krok správnym smerom.

recenzia škoda elroq 60 essence 50 test zaklad
Test Škoda Elroq Essence 60

Ak však čakáte na jednoduchú odpoveď, nebudeme vás dlhšie napínať. Samozrejme, že ide o krok správnym smerom. Po prvotnom vzostupe elektromobility pred 10-15 rokmi, spočiatku pre skutočných nadšencov, totiž aktuálne prichádza vlna, kedy sa už elektromobily stávajú dostupné a plne použiteľné pre každého.

Práve nová Škoda Elroq má byť tým modelom v portfóliu českej automobilky, ktorý dosiahne cenovú paritu so spaľovákmi. Schválne, skúste si nakonfigurovať výkonom a výbavou porovnateľný Karoq… A o tom, že ide o podstatne modernejšie vozidlo s podstatne väčším vnútorným priestorom sa presvedčíte hneď, ako sa doň usadíte

Test Škoda Elroq Essence 60: Exteriér a jazdné vlastnosti

Najväčšou a okamžite zjavnou zmenou oproti zvyšku súčasnej modelovej palety výrobcu (s výnimkou Enyaqu, ktorý pri facelifte dostal podobný dizajn) predstavuje predná časť vozidla. Tej dominuje robustný predný nárazník s tmavou chrómovou vložkou a dvomi pármi predných svetlometov.

Zatiaľ čo úzke horné svetlomety slúžia ako denné svetlá, pozičné svetlá a smerovky, väčšie spodné moduly zabezpečujú funkcie stretávacích a diaľkových svetiel. Medzi nové výrazné prvky patrí svetelný pás tiahnuci sa celou šírkou prednej časti, ktorý opticky spája svetlomety.

Elroq je tiež prvým modelom, ktorý má namiesto tradičného okrídleného šípu na prednej kapote aj na volante nápisy Škoda. Na pomery kompaktných SUV má relatívne aerodynamickú karosériu, ktorá sa môže pochváliť koeficientom odporu vzduchu cx = 0,26.

rozmery skoda elroq side view dark rims
Bočný profil Škoda Elroq Essence 60

Rozmery elektromobilu Škoda Elroq sú 4 488 milimetrov na dĺžku, 1 884 milimetrov na šírku a 1 625 milimetrov na výšku. Oproti Karoqu tak narástla približne o 10 centimetrov na dĺžku, 4 cm na šírku a 2 cm na výšku. Jeho rázvor dosahuje hodnotu 2 765 milimetrov (+13 cm), zatiaľ čo pohotovostná hmotnosť začína od 1 949 kilogramov.

Čo sa týka dizajnu zadnej časti, tu skôr zostávame „pri starom“. Rozloženie zadnej časti, ako aj samotné zadné svetlá zodpovedajú ostatným modelom českej automobilky.

recenze skoda elroq 50 essence test 2025
Test Škoda Elroq 60 Essence 2025

Aj pri pohľade zozadu vám môže napadnúť, ako málo sa líši Elroq od Enyaqu. V čom sa autá medzi sebou najviac líšia, je dĺžka zadného previsu. Z bočného pohľadu je jasné, že hoci v oboch prípadoch ide o SUV, model Elroq má proporcie samotnej karosérie bližšie k typu hatchback, zatiaľ čo Enyaq skôr ku kombi. Líšiť sa teda prioritne budú v objeme kufra. Ten si bližšie rozoberieme v časti testu venovanej interiéru a batožinovému priestoru.

Badateľný rozdiel potom cítiť aj v jazdných vlastnostiach. Kratší zadný previs robí Elroq hravejším a agilnejším vozidlom oproti väčšiemu Enyaqu. To pocítite najmä pri verziách s menšou (a teda logicky ľahšou) baterkou – verzie 50, alebo 60. Niet sa čomu čudovať, keď si to porovnáme s opačným extrémom na rovnakej platforme, Škoda Enyaq 85x, rozdiel v hmotnosti je až 300 kg.

bazar skoda elroq skladom
Jazdné vlastnosti Škoda Elroq 60

V čom bude Elroq napriek svojej šírke doslova excelovať, je otáčanie, či manévrovanie v úzkych priestoroch. Verzie s pohonom zadnej nápravy totiž umožňujú vytočiť predné kolesá do nevídaných uhlov, a tak sa s Elroqom otočíte doslova na päte.

Elektromobil Škoda Elroq Essence 60: Interiér a batožinový priestor

Pri pohľade do interiéru máme pocit, že toto sme už niekde videli. Prvé zdanie neklame, interiér je s výnimkou spomínaného nového volantu skutočne na vlas rovnaký s väčším modelom Enyaq. A to platí bohužiaľ aj pre často kritizované madlá predných dverí, či látkové čalúnenie obkladov prístrojovej dosky.

test 2025 Škoda Elroq Essence Loft interior
Interiér Škoda Elroq Essence Loft

Aplikáciu látkového čalúnenia na prístrojovej doske považujeme za celkom nešťastnú, pretože ľahko príde k ujme v podobe znečistenia, alebo sa časom zapráši. Tým jeho estetická funkcia značne stratí na hodnote, praktickejšie by aj tu bolo použitie koženky, či tradičného dreveného alebo hliníkového dekoru.

Inak je však príbuznosť s väčším súrodencom len na prospech veci. Výrobcovi sa podarilo ušetriť náklady na vývoj a výrobu nového interiéru, ktorý zároveň spĺňa štandardy stanovené pre auto o kategórie o triedu vyššie.

A táto pozitívna vlastnosť sa premietla aj do vnútorných rozmerov. Tie sú aj vďaka zachovaniu rázvoru či vnútornej šírky na vlas zhodné s väčším Enyaqom. O priestor v interiéri teda núdza rozhodne nebude, a to ani na zadných sedadlách (autor meria 190 cm).

Škoda Elroq ponúkne batožinový priestor s objemom 470 litrov. Podľa automobilky má ísť o najväčší kufor v triede kompaktných SUV. Sklopením operadiel zadných sedadiel sa dá batožinový priestor zväčšiť až na objem 1 580 litrov.

Bohužiaľ ani tu však nenájdeme predný batožinový priestor (frunk), ako je už pri vozidlách na platforme Volkswagen MEB zvykom.

Veľkú pochvalu si naopak zaslúži aj súbor asistenčných systémov pod názvom Travel Assist, ktorý rozpoznáva dopravné značky a využíva navigačné údaje na to, aby v prípade potreby automaticky predvídal a plynulo upravoval rýchlosť vozidla. Napríklad pred vjazdom do zastavanej oblasti, pred zákrutami, či kruhovými objazdami priebežne znižuje rýchlosť vozidla na hodnotu vhodnú pre prejazd konkrétneho úseku.

cockpit skoda elroq 60 infotainment MIB 5.4 screen displej software
Kokpit Škoda Elroq 60 Essence

Ten síce v základnej výbave nenájdete, no priplatiť si zaň jednoznačne odporúčame. Hoci je súčasťou celkom obsiahleho balíčka Clever za cenu 2 907 eur, ide o veľmi užitočného pomocníka v oblasti bezpečnosti, hospodárnej jazdy, ale aj pohody za volantom.

Pohonné ústrojenstvo

Elektrické SUV Škoda Elroq prináša širokú paletu variantov. Tieto pohonné jednotky aj akumulátory už poznáme z väčšieho modelu Škoda Enyaq, či koncernových súrodencov na platforme MEB. Vrchol predstavuje najnovšia pohonná jednotka APP550 s výkonom 210 kW vo verziách 85 (čoskoro vám prinesieme samostatný test) a 85x, koncom roka môžeme očakávať aj športový variant RS.

test skoda elroq frunk front predny kufor
Pod prednou kapotou nenájdeme motor ani frunk, len príslušenstvo pohonnej a chladiacej sústavy

My však v tomto prípade testujeme prostredný model Škoda Elroq 60 s elektromotorom APP310, jeho maximálny výkon je 150 kW (204 koní) a krútiaci moment 310 Nm.

Táto verzia z nášho pohľadu predstavuje ideálny kompromis medzi výkonom, dojazdom a hmotnosťou. Z 0-100 km/h zrýchli za 8 sekúnd a dosiahne maximálnu rýchlosť 160 km/h.

Elektromotor APP310 škoda elroq
Elektromotor APP310 | Zdroj: Volkswagen

K dispozícii je aj základná Škoda Elroq 50 s výkonom 125 kW (175 koní) s rovnakou maximálkou aj krútiacim momentom, zrýchľuje však o sekundu pomalšie. S výnimkou najvyššej verzie (85x) sa všetky ostatné kombinujú s pohonom zadnej nápravy.

Test Škoda Elroq 60 Essence: Batéria a nabíjanie

Okrem výkonu sa jednotlivé verzie líšia aj kapacitou akumulátora, vo všetkých prípadoch však ide o lítium-íonovú batériu s chémiou NMC (nikel-mangán-kobalt). Základná verzia Škoda Elroq 50 má kapacitu akumulátora 55 kWh (52 kWh využiteľných), túto baterku už vo väčšom Enyaqu po novom nenájdeme.

Nami testovaná verzia Škoda Elroq 60 ponúkne akumulátor s kapacitou 63 kWh (využiteľná kapacita batérie 59 kWh), rovnako ako základný variant nového Enyaqu. Vrcholné modely 85 a 85x majú väčšiu baterku s kapacitou 82 kWh (77 kWh využiteľných).

charging skoda elroq dc rychle nabijanie ac striedavy prud
AC / DC nabíjací port sa nachádza v pravom zadnom blatníku

Maximálny DC nabíjací výkon nami testovanej verzie Škoda Elroq 60 dosahuje hodnotu až 165 kW. Slabšej 50-ke postačí 145 kW a vrcholná 85-ka dosiahne v špičke až 175 kW. Tieto parametre sú v danej kategórii, resp. aj všeobecne na pomery 400 V platforiem, na veľmi dobrej úrovni. Všetky verzie sú vybavené palubnou AC nabíjačkou s výkonom 11 kW.

Vozidlo disponuje najnovším softvérom MIB 5.4, v ktorom sa nachádza aj funkcia možnosti manuálneho predhrievania batérie. Tá ohrieva batériu pri príprave na nabíjanie jednosmerným prúdom aj v chladnom počasí, čím sa rýchlosť nabíjania podľa vyjadrenia výrobcu dokáže zvýšiť až o 22 %. Zachovaná zostáva aj funkcia automatického predohrevu pri zadaní nabíjacej stanice ako cieľa do navigácie.

nabijanie skoda elroq dobijeni kabel 16A 400V 230V
Domáca nabíjačka s káblom dlhým 6 m dočiahne kam treba

O tom, že sa pri konfigurácii tejto testovačky rozmýšľalo, svedčí aj fakt, že elektroauto bolo vybavené aj prenosnou AC nabíjačkou z originálneho príslušenstva. Tá je po novom modulárna – jednu časť tvorí riadiaca jednotka a kábel s koncovkou Typu 2 (zapája sa do auta), do krabičky potom môžeme z druhej strany zapojiť dva rôzne napájacie káble – buď na klasickú domácu 230 V zásuvku (vhodné skôr na núdzové nabíjanie), alebo na pracovnú 400 V zásuvku, ktorú má pri dome či chate vyvedenú takmer každý – či už na cirkulárku, čerpadlo do studne, alebo miešačku. Teraz si cez ňu môžete nabiť aj elektromobil, a to štandardným AC nabíjacím výkonom až 11 kW.

Nabíjacia krivka

Elroq sme zobrali vyskúšať na 175 kW nabíjačku, no prúdové obmedzenie kábla na nabíjacej stanici (375 A) nedovolilo využiť v prvých minútach plný potenciál vozidla. Maximálny nabíjací výkon dosiahla Škoda Elroq na úrovni 158 kW (kvôli obmedzeniu nabíjacej stanice), no elektromobil bol podľa údajov z infotainmentu pripravený nabíjať výkonom minimálne 166 kW.

2025 skoda elroq 60 essence charging curve soc time
Nabíjacia krivka Škoda Elroq Essence 60

Referenčné nabíjanie z 10 na 80 percent SoC nám pri teplotne pripravenej baterke trvalo 25,5 minúty, čo približne zodpovedá údajom od výrobcu (24 minút) na výkonnejšej nabíjačke. Prvých 200 kilometrov diaľničného dojazdu zvládnete dobiť za približne 16 minút.

Test Škoda Elroq Essence 60: Spotreba a dojazd

Výrobca udáva pre nami testovanú konfiguráciu Škoda Elroq 60 kombinovanú spotrebu podľa WLTP v rozsahu 15,7-17,3 kWh / 100 kilometrov a kombinovaný dojazd 395 – 430 kilometrov. My sme vozidlo testovali ešte na zimných pneumatikách, no pri takmer plne nabitom aute sme videli na displeji dojazd 420 km.

test range skoda elroq dojazd spotreba verbrauch kwh 100km
2025 Škoda Elroq dojazd

Prvý test spotreby odzrkadľuje bežný denný režim v podobe referenčného 30 km okruhu z Bratislavy cez okolité obce a naspäť do mesta. V tomto prímestskom režime je spotreba Škoda Elroq 60 na úrovni 13,7 kWh / 100 km, pri čom vonkajšia teplota sa pohybovala na 9 stupňoch Celzia. Tempo jazdy bolo na hranici maximálnej povolenej rýchlosti, teda približne 50 km/h v obci a 90 km/h mimo obce, jazdný štýl plynulý. V takomto jazdnom režime by sa reálny dojazd mohol pohybovať na úrovni približne 430 kilometrov, teda na hornej hranici údajov od výrobcu.

Porovnanie spotreby prímestský okruh 2025 - zimné pneu
VozidloSpotrebaTeoretický el. dojazdVonkajšia teplota
Dacia Spring10,9 kWh / 100 km246 km4 °C
Hyundai Inster Long Range12,4 kWh / 100 km370 km5 °C
Mini Aceman E12,9 kWh / 100 km298 km4 °C
Škoda Elroq 6013,7 kWh / 100 km430 km9 °C
Mini Aceman SE13,9 kWh / 100 km354 km3 °C
Škoda Superb Combi PHEV14,0 kWh / 100 km141 km (plug-in hybrid)14 °C
Ford Explorer MAX AWD14,1 kWh / 100 km560 km16 °C
Cupra Born VZ16,5 kWh / 100 km478 km3 °C
Porsche Macan Turbo17,7 kWh / 100 km537 km3 °C
Renault Master E-Tech EV8719,2 kWh / 100 km453 km17 °C
BMW M521,6 kWh / 100 km86 km (plug-in hybrid)3 °C
Mercedes-Maybach EQS 680 SUV21,8 kWh / 100 km541 km3 °C
Audi Q8 e-tron Edition Dakar22,8 kWh / 100 km465 km6 °C
Mercedes-Benz EQV 30022,9 kWh / 100 km393 km2 °C
Mercedes-Benz G 580 with EQ Technology26,4 kWh / 100 km439 km4 °C
Audi SQ6 e-tron27,0 kWh / 100 km351 km3 °C
spotreba skoda elroq 60 dojazd consumption dojezd range
Spotreba a dojazd Škoda Elroq Essence 60

Rovnako sme ho vyskúšali aj na diaľnici, keď sme s ním absolvovali trasu tam a späť po diaľnici D4. Tam si pri tempomatovej 120-ke vypýtal 20,9 kWh / 100 km, čo znamená reálny diaľničný dojazd vyše 280 kilometrov.

Porovnanie diaľničnej spotreby 2024
VozidloSpotrebaTrasaVonkajšia teplotaPoznámka
Porsche Taycan18,8 kWh / 100 kmBratislava-Nitra a späť24-27 °CLimit 110 + 130 km/h
Tesla Model 3 Performance18,8 kWh / 100 kmBratislava-Nitra a späť24-31 °CLimit 110 + 130 km/h
Fiat 500e18,9 kWh / 100 kmBratislava-Dunajská Streda a späť17 °CTempomat 120 km/h
BMW i4 xDrive4019,2 kWh / 100 kmBratislava-Nitra a späť25 °CTempomat 120 km/h
Volkswagen ID.7 Pro Tourer19,2 kWh / 100 kmDiaľnica D425 °CTempomat 120 km/h
Hyundai Ioniq 619,5 kWh / 100 kmSenec-Piešťany a späť7-11 °CLimit 110 + 130 km/h
Škoda Elroq 6020,9 kWh / 100 kmDiaľnica D413-15 °CTempomat 120 km/h
BMW iX221,0 kWh / 100 kmBratislava-Malacky a späť10-11 °CTempomat 120 km/h
Mercedes-Benz EQB 350 4MATIC21,0 kWh / 100 kmBratislava-Malacky a späť10-11 °CTempomat 120 km/h
MG Cyberster AWD21,1 kWh / 100 kmDiaľnica D47-8 °CTempomat 120 km/h
Škoda Enyaq 6021,1 kWh / 100 kmBratislava-Žilina14-17 °CTempomat 120 km/h
Tesla Model S Plaid21,3 kWh / 100 kmDiaľnica D422 °CTempomat 120 km/h
Škoda Enyaq 8521,4 kWh / 100 kmBratislava-Budapešť a späť7-13 °CTempomat 120 km/h
Volkswagen ID.7 Pro21,5 kWh / 100 kmBratislava-Žilina a späť1,5-7 °CLimit 110 + 130 km/h
Škoda Enyaq Coupé 85x21,5 kWh / 100 kmBratislava-Žilina a späť10-15 °CLimit 110 + 130 km/h
MG4 Electric Elegance21,6 kWh / 100 kmBratislava-Žilina7-8 °CLimit 110 + 130 km/h
Porsche Macan 421,7 kWh / 100 kmDiaľnica D45-6 °CTempomat 120 km/h
Volvo EX30 Single Motor Long Range21,9 kWh / 100 kmBratislava-Malacky a späť14 °CTempomat 120 km/h
Mini Countryman SE ALL422,0 kWh / 100 kmDiaľnica D422 °CTempomat 120 km/h
Mercedes-Benz EQA 350 4MATIC22,4 kWh / 100 kmKúty-Bratislava12 °CTempomat 120 km/h
Hyundai Kona Electric22,7 kWh / 100 kmBratislava-Žilina17-19 °CLimit 110 + 130 km/h
BMW i5 M60 xDrive23,8 kWh / 100 kmBratislava-Žilina7-8 °CLimit 110 + 130 km/h
Audi Q6 e-tron quattro23,8 kWh / 100 kmBratislava-Piešťany a späť24-33 °CLimit 110 + 130 km/h
Ssangyong Torres EVX24,1 kWh / 100 kmDiaľnica D420 °CTempomat 120 km/h
Volkswagen ID. Buzz Pro24,2 kWh / 100 kmBratislava-Malacky a späť16 °CTempomat 120 km/h
Mercedes-Benz eSprinter 420 Long Pro28,0 kWh / 100 kmPiešťany-Senec17 °CTempomat 95 km/h (N2)
Renault Kangoo EV4529,1 kWh / 100 kmBratislava-Piešťany a späť10-11 °CLimit 110 + 130 km/h
Kia EV932,4 kWh / 100 kmBratislava-Žilina1,5-7 °CLimit 110 + 130 km/h
Renault Master EV8738,8 kWh / 100 kmDiaľnica D47-9 °CTempomat 120 km/h
real range skoda elroq dojezd test wltp
Dojazd Škoda Elroq

Elektroauto Škoda Elroq 60: Technické údaje

Rozmery (dĺžka x šírka x výška)4 488 x 1 884 x 1 654 mm, rázvor 2 765 mm
Svetlá výška186 mm
Pohotovostná hmotnosť1 978 - 2 115 kg
Celková hmotnosť2 457 kg
Maximálna hmotnosť prívesu750 kg nebrzdený, 1 000 kg brzdený
Koeficient odporu vzduchu (cx)0,26
Maximálny výkon elektromotora150 kW (204 k), pohon zadnej nápravy (RWD)
Krútiaci moment310 Nm
Kombinovaná spotreba (WLTP)15,7 - 17,3 kWh / 100 km
Kombinovaný dojazd (WLTP)395 - 430 km
Maximálna rýchlosť160 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h8,0 s
Kapacita batérie63 kWh (59 kWh využiteľných)
Maximálny výkon DC nabíjania165 kW
Výkon palubnej AC nabíjačky11 kW
Objem batožinového priestoru470 l / 1 580 l
Cena testovaného vozidla42 982 €

Test Škoda Elroq Essence 60: Cena, výbava a konkurencia

Predaj elektromobilu Škoda Elroq odštartoval koncom minulého roka, no prvé autá sa na našich cestách objavujú až teraz. Cenník Škoda Elroq potvrdzuje, že tento model má byť najdostupnejším elektromobilom vo svojom segmente na európskom trhu. Základná cena Škoda Elroq 50 Essence štartuje na Slovensku od 33 810 eur s DPH (23 %), zatiaľ čo výkonnejšia verzia 60 s väčšou baterkou od 37 380 eur. Aktuálna obchodná akcia však predstavuje bonus vo výške 2 300 eur, čím vie cenu stlačiť na sumu 31 510 eur (verzia 50), resp. 35 080 eur (Škoda Elroq 60).

2025 cena skoda elroq test essence 60 price preiss
Cena Škoda Elroq Essence 60

Nami testované vozidlo však bolo vybavené viacerými príplatkovými položkami, z čoho najväčšiu časť tvorí balík Clever za cenu 2 907 eur. Ten však obsahuje širokú paletu výbavy – ku zadným parkovacím senzorom a kamere pridáva aj predné parkovacie senzory, navigačný systém, vyhrievané predné sedadlá, vyhrievaný kožený multifunkčný volant, bezdrôtové nabíjanie pre mobilný telefón a najmä adaptívny tempomat s funkciou stop&go, či aktívnym vedením v pruhoch. Celková cena testovaného vozidla Škoda Elroq Essence 60 sa tak vyšplhala až na 42 982 € (bez započítania aktuálne poskytovanej zľavy).

S pribúdajúcou výbavou sa nový Elroq šplhá cenovkou ku väčšiemu a v základe lepšie vybavenému Enyaqu. Naopak pri základnej cene stojí radikálne menej než konkurenčná Kia EV3, ktorá prichádza v základnej verzii s cenovkou 37 690 eur. Treba dodať, že v prípade Elroqu nájdeme „dospelejší“ koncept s elektromotorom umiestneným vzadu a poháňajúcim zadnú nápravu.

V tejto triede nájdeme napríklad aj model Hyundai Kona Electric. Ten je tiež postavený platforme využívajúcej pohon predných kolies. Novú generáciu sme si predstavili v redakčnom teste začiatkom tohto roka.

Galéria

Záverečné hodnotenie

Verdikt testu Škoda Elroq je jednoznačný. V tomto prípade išlo o stávku na istotu. Nie náhodou automobilka predstavila model v triede kompaktných SUV – ide o najrýchlejšie rastúci a najobľúbenejši segment v Európe. Vzhľadom na zaujímavú cenovku bude na mnohých trhoch s porovnateľnou výbavou a výkonom ponúkaný za podobnú sumu ako jeho spaľovací náprotivok Škoda Karoq.

Prvotné reakcie o prílišnej podobnosti s väčším Enyaqom sa časom otáčajú skôr na prospech veci. Proste zákazník dostane „viac“ a „lepšieho“ auta za menej peňazí. Taktiež tu odpadajú stresy z novej neoverenej techniky pri nábehu výroby – muchy sa už vychytali. Na druhú stranu, keď si Elroq začnete konfigurovať ku svojim predstavám, vplyvom zoskupenia jednotlivých prvkov výbavy do rozsiahlych balíčkov sa ľahko dostanete na dostrel ku cene väčšieho Enyaqu. Treba si teda zvážiť svoje priority a podľa toho vyberať.

verdict skoda elroq 60 essence test 2025 skladove vozidla
Test Škoda Elroq Essence 60 verdikt

Po stránke parametrov, priestoru, či spotreby mu nemáme čo vyčítať. S atraktívne nastavenou základnou cenou má Škoda Elroq veľký potenciál v najbližšej dobe dobyť slovenský trh s elektromobilmi.

✅ Klady

  • priestranný interiér
  • vysoký nabíjací výkon
  • dobrá spotreba
  • atraktívna základná cena

❌ Zápory

  • pre niekoho príliš podobný s Enyaqom
  • netradičné madlo manuálneho zatvárania batožinového priestoru
  • balíčky výbavy dokážu auto poriadne zdražiť

Náš tip
Test Hyundai Inster: Našli sme najlepší cenovo dostupný elektromobil na Slovensku
27. marca 2025

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+