Prevádzkovatelia nabíjacích staníc majú svoje mobilné aplikácie, ktoré zákazníkom zjednodušujú život. V aplikácii je možné vidieť aktuálny stav nabíjania, celkovú mesačnú spotrebu, prehľad najbližších nabíjacích staníc s ich aktuálnou obsadenosťou či upozornenia na rôzne novinky a akcie. Ide o výborného pomocníka pre každého majiteľa elektromobilu, ktorý sa rozhodol stať zákazníkom daného prevádzkovateľa nabíjacej siete.
Cieľom samozrejme nie je ponúkanie mobilnej aplikácie len s najnutnejším základom. Na aplikáciách sa pravidelne pracuje a vyvíjajú sa, aby používateľom prinášali všetky očakávané funkcie. Svoju mobilnú aplikáciu preto nedávno poriadne modernizoval GreenWay vo vlastnej réžii, ejoin tú svoju intenzívne pripravuje a aplikácia ZSE Drive začiatkom leta dostala niekoľko praktických vylepšení. Nová verzia aplikácie ZSE Drive bola vydaná 15. júna, avšak jej vylepšenia nedávno pripomenul newsletter od ZSE Drive.
Inkasné platby aj lepší prehľad o faktúrach
Mobilná aplikácia teraz zákazníkom ponúka nové platobné funkcie. Konkrétne ide o rýchly jednorazový spôsob úhrady faktúry, zapamätanie si platobnej karty, inkasný spôsob uhrádzania faktúr, prehľad uhradených a neuhradených faktúr a podrobný výpis neustále k dispozícii. Ako môžeme vidieť, ide o funkcie, ktoré zjednodušujú platobné operácie a poskytujú lepší prehľad o faktúrach a ich obsahu.
Veľmi zaujímavé sú hlavne inkasné platby v kombinácii s možnosťou pre zapamätanie platobnej karty. To znamená, že v aplikácii je možné nastaviť, aby sa úhrada za mesačnú spotrebu energie vykonávala automaticky, bez nutnosti manuálneho vykonania platby.
Nakoľko systém funguje na princípe inkasnej platby, znamená to, že si môžete nastaviť výšku limitu pre platbu, aby ste mali istotu, že platba prebehne len v očakávaných hraniciach. Pokiaľ by mesačný odber energie z nabíjacích staníc ZSE Drive prekročil limit, platbu bude nutné uhradiť ručne. Je to dobrá poistka, pre prípady, kedy by došlo k nepredvídaným okolnostiam.