MojElektromobil

Elektromobilita zohráva dôležitú úlohu pri skvalitňovaní znečisteného ovzdušia a riešení problémov klimatickej krízy. Súčasne rastie nielen počet majiteľov elektrických áut, ale na našich cestách sa nezriedka stretávame aj s elektrickými motorkami. Práve tým je určený najnovší prírastok do nabíjacej siete.

ZSE Drive rozširuje možnosti nabíjania

ZSE Drive prevádzkuje takmer 500 nabíjacích bodov na 165 lokalitách po celom území Slovenska. V budúcnosti má pribudnúť ďalších 120 bodov. Po otvorení verejnej nabíjacej lokality pre nákladnú dopravu v areáli EMPARK Trnava a nedávnom spustení prvého mestského nabíjacieho hubu v Bratislave, potešilo ZSE Drive aj majiteľov elektrických motoriek.

Nabíjačka ZSE Drive Harley-Davidson
Otvorenie nabíjačky ZSE Drive Harley-Davidson | Zdroj: Lenka Ivančíková

 

“Spolupráca je pre nás významným krokom v našej snahe prinášať inovatívne riešenia v oblasti elektromobility. Veríme, že táto nová lokalita poskytne motorkárom pohodlné a efektívne možnosti nabíjania a prispeje k rozvoju udržateľnej dopravy na Slovensku,”

povedal Rastislav Žembery, vedúci Business Development e-mobility.

Nabíjacia stanica v Harley-Davidson Bratislava

V ikonickej lokalite motorkárov Harley-Davidson Bratislava pribudli dve nabíjacie stanice so štyrmi konektormi s maximálnym výkonom 75 kW. Harley-Davidson má dnes svoju vlastnú značku LiveWire, ktorá je zameraná na elektrické motorky.

Nabíjačka ZSE Drive Harley-Davidson
Nabíjačka ZSE Drive Harley-Davidson | Zdroj: Lenka Ivančíková

Mohlo by vás zaujímať:

Pôvodný Harley-Davidson LiveWire ikona z dielne Harley-Davidson garantuje minimálny dojazd 150 km a pri kľudnej jazde v meste až 235 km. Nabíjať ho je možné doma v garáži cez obyčajnú zásuvku alebo na verejných rýchlonabíjačkách. Domáce nabíjanie trvá rádovo hodiny, pričom na rýchlej nabíjačke ZSE Drive približne hodinu.

14. augusta 2024

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+